I. A Szolgáltató adatai:
Név: Lincsir Kft.
Székhelye: 2212 Csévharaszt, Petőfi út 71.
Telephely: 2211 Vasad, Monori út 100.
Cégjegyzékszáma: Cg.13-09-082319
Adószám: 11848774-2-13
Telefonszám: +36 21 233 3032
(a továbbiakban: a „Társaság” vagy „Lincsir Kft.”)
II. Általános szabályok
2.1. Jelen „Általános Szállodai Szerződéses Üzleti Feltételek” (továbbiakban ÁSZF) azt a szerződéses tartalmat foglalják össze, melyek alapján a Nádas Tó Park Hotel***superior (2211 Vasad, Monori út 100.) szállodát működtető Lincsir Kft. (székhely: 2212 Csévharaszt, Petőfi út 71.), a továbbiakban: Szolgáltató, elszállásolási szerződést köt Vendégeivel.
2.2. Speciális, egyedi feltételek nem képezik részét az itt leírt ÁSZF-nek, de nem zárják ki a külön megállapodások megkötését utazásközvetítőkkel, szervezőkkel, esetenként más és más, az üzlet típusának megfelelő kondíciókkal.
III. Szerződő felek
3.1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.
3.2. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen – a feltételek teljesülése esetén – szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek).
3.3. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik fél (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.
IV. A Szerződés létrejötte, a szállásfoglalás módja, módosítása, értesítési kötelezettség, az elszállásolás kezdete és vége, esetleges meghosszabbítása
4.1. A Vendég szóban vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató írásban ajánlatot küld. Amennyiben az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik konkrét rendelés, vagy a felek másban nem állapodtak meg írásban, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége megszűnik.
4.2. A Szerződés a Vendég, írásban leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül. Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű.
4.3. A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra szól.
4.3.1. Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a szobát, vagy a vendég lemondás nélkül nem érkezett meg, a Szolgáltató jogosult a szolgáltatás, szerződésben szereplő árának 100 %-os ellenértékére. A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.
4.3.2. A szállás-szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges.
4.3.3. A szállás-szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a Vendégek személyazonosságukat a törvényes előírásoknak megfelelően, a szoba elfoglalása előtt igazolják. A szállodában bejelentés nélkül senki sem lakhat.
4.4. A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges.
4.5. A szobákat az érkezés napján 15.00 órától biztosítjuk, a korábbi érkezésre előzetes egyeztetést és visszaigazolást követően díjazás ellenében van lehetőség.
4.6. A Szolgáltatónak abban az esetben, ha a Vendég nem jelenik meg a megállapodás szerinti nap 16.00 óráig, joga van arra, hogy visszalépjen a szerződéstől, kivéve, ha későbbi érkezési időpont került kikötésre.
4.7. A szobákat a távozás napján legkésőbb 11.00 óráig köteles a Vendég elhagyni. A szálloda foglaltságától függően Szolgáltató lehetőséget biztosít késői távozásra, amely előzetes egyeztetést követően külön díjazás ellenében, 17.00 óráig van rá lehetőség. A hosszabbítási szándékot Vendég a recepción tudja előre jelezni.
4.8. Amennyiben a Vendég a szobáját a bejelentkezéskor a távozás napjaként feltüntetett napon 11.00 óráig nem üríti ki és a tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá, úgy a Szolgáltató jogosult a szobaárat egy további napra is kiszámlázni és ezzel egyidejűleg a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége is megszűnik.
4.9. Ha a Vendég a szobát az érkezés napján 12 óra előtt kívánja elfoglalni, úgy az előző éjszaka felszámításra kerül.
V. Vendéglátás
5.1. A szálloda étterme hétfőtől vasárnapig 7.00 és 22.00 óra között várja vendégeit. A vendég az asztalfoglalási igényét a recepción, illetve az étteremben jelezheti. A lobby bár 22.00 és 07.00 óra között várja a vendégeket.
5.2. A reggelit és vacsorát tartalmazó félpanziós éttermi szolgáltatás az érkezési napon vacsorával kezdődik, az elutazási napon reggelivel végződik. Késői érkezés (22.00 óra után) esetén, amennyiben azt a vendég előre jelezte, hideg élelmet biztosítunk.
5.3. A reggelit 7.00 és 10.00 óra között fogyaszthatják a vendégek a szálloda éttermében.
VI. Wellness szolgáltatások
6.1. A Nádas Tó Park Hotel***superior wellness részlege hétköznap 09:00 és 22:00 óra között, hétvégén 9:00 és 24:00 között tart nyitva.
6.2. A Wellness részleg külsős vendégek részére a szálloda kihasználtságának függvényében, előzetes időpont egyeztetést követően érhető el az előzőekben írt nyitvatartási időben.
6.3. Az aktuális szolgáltatási árak, a www.nadastoparkhotel.hu oldalon folyamatosan megtalálhatóak.
6.4. A belépőjegy az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza:
13 éven felüliek számára:
Feszített víztükrű beltéri élménymedence, jakuzzi,
15 éven felüliek számára: pezsgőfürdő medence, merülőmedence, spa élményvilág (finn szauna, infraszauna, bioszauna, gőzkabin, zuhanydézsa, sóterápiás pihenőszoba)
Gyermekek számára:
Családi medence, csúszdákkal
Kültéri medence májustól szeptemberig
Öltözőszekrény használat
Extra fizetős szolgáltatásaink: Masszázs kezelések
VII. Árak
7.1. Az aktuális szobaárak a szálloda honlapján (www.nadastoparkhotel.hu) elérhetőek. Egyéb szolgáltatások árlistái az adott szállodai részlegek oldalain és a helyszínen (étterem, wellness) állnak rendelkezésre.
7.2. A Szolgáltató a meghirdetett árakat előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja. Amennyiben a Vendég szállást foglalt, és azt a Szolgáltató írásban visszaigazolta, úgy ezen a szállásáron a Szolgáltató már nem változtathat.
7.3. Az árak közlésekor a Szolgáltató megjelöli az árak adó tartalmának (ÁFA, IFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét. A Szolgáltató a hatályos adótörvény (ÁFA, IFA) módosulása miatti többlet terheket – előzetes értesítés mellett – áthárítja a Szerződő félre.
7.4. Aktuális kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok a www.nadastoparkhotel.hu weboldalon kerülnek meghirdetésre. A meghirdetett kedvezmények nem vonhatók össze semmilyen más kedvezménnyel.
A Szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek foglalása, csoportos foglalás vagy rendezvények esetén, egyedi szerződésben rögzített feltételeket állapíthat meg.
VIII. Gyermekkedvezmények
Gyermekek részére – a szülőkkel közös szobában történő elhelyezés esetén – kedvezményeket biztosítunk.
Babaágy és pótágy igényt a szolgáltatóval előzetesen, a foglalással egyidőben egyeztetni szükséges.
IX. Szolgáltatások
A Nádas Tó Park Hotel***superior térítésmentes (szobaárban benne foglalt) szolgáltatásai:
Térítés ellenében igénybe vehető szolgáltatások:
A szauna használatához a szauna lepedő használata kötelező!
A bejelentkezésnél a vendég extra törölköző és szaunalepedő jegy átvételére jogosító jegyet kap.
Használat után a törölközőt és a szaunalepedőt a recepción leadhatja, ekkor visszakapja a jegyet, ami távozáskor a szobakulccsal együtt ad át. A leadásra távozáskor is lehetőség van.
A törölköző- és szaunalepedő jegy elvesztése esetén 3 200 HUF pótdíjat számítunk fel.
A bejelentkezésnél minden vendég 1 db fürdőköntös átvételére jogosító köntösjegyet kap.
Használat után a fürdőköntöst a recepción leadhatja, ekkor visszakapja a fürdőköntös jegyet, amit távozáskor a szobakulccsal együtt ad át. A leadásra a távozáskor is lehetőség van.
A fürdőköntös jegy elvesztése esetén 8 500 HUF pótdíjat számítunk fel.
X. Háziállatok
10.1. Háziállatok a szálloda területére nem hozhatók be.
10.2. Segítő kutyák megengedettek.
XI. Lemondási feltételek
11.1. Amennyiben a szálloda ajánlatában más feltételt nem határozott meg, a szállás-szolgáltatás kötbérmentes lemondására az alábbiak szerint van lehetőség: az érkezés napját megelőző 3. napig.
Az ezen időtartamon belül történő lemondás esetén vagy a lemondás elmaradása esetén Szolgáltató kötbérre jogosult, melynek összege a foglalás értékének 50%-a.
a) Ha a Szerződő fél a szállás-szolgáltatások igénybevételét előlegfizetéssel, hitelkártya garanciával vagy más, Szerződésben foglalt módon nem biztosította, a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége a következők szerint áll fenn: helyi idő szerint az érkezés napján délután 4 óráig.
XII. Fizetés módja, garancia
12.1. A Szolgáltató a szállás ellenértékének kifizetésére, annak elfoglalását megelőzően tart igényt. Az egyéb, Szerződő fél részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére legkésőbb az igénybevételt követően, a szállodából történő távozást megelőzően tart igényt.
12.2. A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethető a helyszínen készpénzzel (Forintban vagy Euróban – a szolgáltatások ára Euróban a vendég érkezésének napján a Szolgáltató bankja szerinti napi árfolyamon kerülhet átszámításra), bankkártyával vagy hitelkártyával (American Express, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, Diners), Szép kártyával (OTP, K&H, MKB). Céges partnereinknek előzetes egyeztetés után átutalásos fizetési módra is van lehetőség.
Átutalás esetén – amennyiben a Szolgáltatóval kötött megállapodás másként nem rendelkezik – a megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Vendég köteles az érkezés megjelölt napja előtt a szálloda bankszámlájára utalni oly módon, hogy az adott összeget az érkezés napjáig a szálloda bankszámláján jóváírják vagy az átutalást a Vendég a számlavezető pénzintézete által kiadott, az átutalás megtörténtét igazoló visszavonhatatlan nyilatkozattal igazolja.
12.3. A Szolgáltató a szolgáltatás Szerződés szerinti igénybevételének, és az ellenérték kiegyenlítésének garantálására;
a) kérhet hitelkártya garanciát, amelynek során a megrendelt és visszaigazolt szolgáltatás ellenértéke a hitelkártyán zárolásra kerül,
b) és kérheti előleg megfizetését a részvételi díj egy részére vagy annak teljes összegére
12.4. Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő felet terheli.
XIII. A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése
13.1. A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra vonatkozó Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:
a) a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, illetve a létesítményt
b) a Vendég a szálláshely biztonsági előírásait, rendjét nem tartja be: annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít
c) a Vendég fertőző betegségben szenved
d) a Szerződő fél nem teljesíti a Szerződésben meghatározott előleg fizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig
13.2. Amennyiben a felek közötti Szerződés „vis major” okokból nem teljesül, a szerződés megszűnik.
XIV. Elhelyezési garancia
14.1. Amennyiben a Szolgáltató a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat saját hibájából (pl. túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák, stb.) nem tudja biztosítani a vendég megérkezésekor, akkor köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni.
14.2. A Szolgáltató köteles:
a) a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat, az abban visszaigazolt áron, az ott kikötött időtartamra – vagy az akadályoztatás megszűntéig – egy másik, ugyanazon vagy magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli
b) térítésmentesen telefonálási lehetőséget biztosítani a Vendég részére a szálláshely változásának közlésére
c) ingyenes transzfert biztosítani a Vendég részére a felajánlott helyettesítő szálláshelyre való költözéshez, és az esetleges későbbi visszaköltözéshez.
14.3. Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet.
XV. A vendég betegsége, halála
15.1. Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.
15.2. A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tart igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybe vett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelések, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.
XVI. A Szerződő fél (Vendég) jogai
16.1. A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt szoba, valamint a szálláshely azon létesítményeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe, és nem esnek speciális feltételek hatálya alá.
16.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa jegyzőkönyvbe felvett) panasz kezelésére vállal kötelezettséget.
16.3. A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történő elutazást követően megszűnik.
XVII. A Szerződő fél (Vendég) kötelezettségei
17.1. A Szerződő fél köteles a Szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.
17.2. A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 16 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szolgáltató szállodájában.
17.3. A Vendég saját ételt-italt nem hozhat be a szálloda vendéglátó egységeibe.
17.4. A Vendégek által szálláshelyre behozott olyan elektromos készülékek üzembe helyezése előtt, melyek nem tartoznak a megszokott utazási szükségletek közé, ki kell kérni a Szolgáltató hozzájárulását.
17.5. A szállóvendégek gépjárművei térítésmentesen vehetik igénybe a szálloda szabadtéri parkolóhelyeit.
17.6. Szemetet a komplexum területén, illetve a szobákban elhelyezett szemétgyűjtő edényekbe kérjük kidobni.
17.7. Berendezési tárgyakat és textíliákat a szállodából kivinni tilos! Gondatlanságból vagy szándékosan okozott kárt a szálloda az okozóval megtérítteti.
17.8. A komplexum területén lévő eszközöket, berendezéseket szállóvendég kizárólag saját felelősségére használhatja, a kifüggesztett használati/kezelési útmutatókban leírtak kötelező érvényű betartása mellett.
17.9. A nemdohányzók védelméről szóló 1999. évi XLII. törvény végrehajtása értelmében a szálloda nemdohányzó létesítmény. Ennek értelmében: a szálloda szobáiban, éttermében, közösségi területein a magyar jogszabályok értelmében dohányozni a dohányzásra kijelölt helyen kívül tilos! A hivatkozott jogszabály betartására vonatkozó kötelességre felhívó jelzéseket a jogszabályban előírt területeken a szálloda elhelyezte. A szálloda alkalmazottai jogosultak a vendégeket, valamint a szálloda területén tartózkodó bármely más személyt figyelmeztetni a jogszabály betartására, illetve a jogszerűtlen magatartás abbahagyására. A vendégek, illetve a szálloda területén tartózkodó bármely személy köteles a jogszabály betartására, valamint az esetleges felszólítás teljesítésére. Amennyiben bármely vendég vagy a szálloda területén tartózkodó egyéb személy jogsértő magatartása miatt a szálloda üzemeltetőjét az illetékes hatóság a hivatkozott jogszabály alapján bírsággal sújtja, úgy az üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy az adott jogsértő magatartást tanúsító személyre a bírság összegét áthárítsa, illetve annak megfizetését tőle követelje.
Dohányzásra az arra kijelölt helyen van lehetőség. A szobákban, illetve az épületben történő dohányzás esetén alkalmanként 25.000 Ft kártérítési összeget számolunk fel.
17.10. A szállodai szobában gyúlékony, robbanásveszélyes anyagot tárolni tilos. Tűz esetén a recepciót kérjük haladéktalanul értesíteni. A Vendégek kötelesek tűz vagy egyéb riasztás esetén a szobákat, illetve a szálloda közös rendeltetésű tereit az ott elhelyezett tájékoztató szerint a lehető leghamarabb elhagyni.
17.11. A szobákat és a szálloda közös használatú eszközeit, berendezési tárgyait közösen használó Vendégek a rendeltetésellenes használat során bekövetkezett károkozásért egyetemlegesen felelnek.
17.12. A szállóvendég által hozott tűzijátékhoz és egyéb engedélyköteles tevékenységhez a szálloda írásos hozzájárulása, továbbá a szállóvendégek általi hatósági engedélyek beszerzése szükséges.
17.13. A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a szállodában, és minden szükséges adatot a szálloda rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.
17.14. A Vendég kifejezetten tudomásul veszi, hogy a szálloda közös használatú területein (kivéve öltözők, mellékhelyiségek, de beleértve a gépkocsi parkolót és a szállodához közvetlenül tartozó külső területeket) vagyonvédelmi okokból zártláncú kamerarendszert üzemeltet, melynek felvételei a vonatkozó jogszabályi előírások alapján törlésre kerülnek.
17.15. A Vendég (ideértve a szállodában tartózkodó Vendéghez érkező látogatókat és a Vendéggel együtt utazó személyeket is) köteles a szálloda épületét és annak közvetlen környezetét rendeltetésszerűen és a többi vendég, illetve látogató szükségtelen zavarása nélkül használni.
17.16. Elutazáskor a Vendég köteles a szobakártyákat a recepción leadni. Ennek elmulasztása, illetve a kártya elvesztése vagy megsemmisülése esetén a Szolgáltató jogosult az adott kártya után kártérítési díjat felszámítani, melyet a Vendég távozáskor köteles megfizetni. A szobakártyákat a Vendég az elutazásának napján 11 óráig használhatja fel a szobájába való bejutásra. A szobakártya ezen időpontot követően – kivéve ha a Vendég a Szolgáltatóval megállapodott a tartózkodás meghosszabbításáról – érvényességét veszti.
17.17. A Vendég által a Szolgáltatónak a helyszínen nem jelzett, később online platformra eljuttatott véleménye során a Szolgáltatónak kárt okozó, és nem bizonyítható bármilyen kijelentéseiért felelősséggel tartozik.
XVIII. A Szerződő fél (Vendég) kártérítési felelőssége
A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. E felelősség akkor is fennáll, amennyiben a károsultnak jogában áll kárának megtérítését közvetlenül a Szolgáltatótól igényelni.
XIX. A Szolgáltató jogai Magyarországon
Amennyiben a Vendég az igénybevett, vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a Vendégnek azon személyes tulajdontárgyain, amelyeket a szállodába magával vitt.
XX. A Szolgáltató kötelezettsége
A Szolgáltató köteles:
a) a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások, szolgáltatás sztenderdek szerint teljesíteni
b) a vendég szóbeli panaszáról írásos feljegyzést készíteni, a panaszát kivizsgálni, és a probléma kezeléséhez szükséges lépéseket megtenni, melyet szintén köteles írásban is rögzíteni
c) a szállodán belüli területeken, valamint a teraszokon a Vendégeink nyugalma érdekében 23.00 órát követő időszakban hangoskodni tilos, beleértve a szobák belső tereiben történő zavaró hangerejű televíziózást, zenehallgatást, valamint a hallban lévő hangos zenélést, melynek betartásáért a szállodai személyzet felel.
XXI. A Szolgáltató kártérítési felelőssége
21.1. A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a létesítményein belül, a Szolgáltató, vagy annak alkalmazottai hibájából következett be.
21.1.1. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a Vendég maga okozta.
21.1.2. A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a szállodában, ahová a Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
21.1.3. A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a szállodában, és minden szükséges adatot a szálloda rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.
21.2. A Szolgáltató felelősséget vállal azért a kárért is, amelyet a szállóvendég vagyontárgyainak elvesztése vagy megsérülése folytán szenved el, kizárólag abban az esetben, ha a Vendég a Szolgáltató által kijelölt, illetőleg általában erre rendelt helyen, vagy a szobájában helyezett el, vagy amelyeket a Szolgáltató olyan alkalmazottjának adott át átvételi elismervény ellenében, akit vagyontárgyainak átvételére jogosultnak tarthatott.
21.2.1. Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha azt megőrzésre kifejezetten átvette, vagy a kár olyan okból következett be, amelyért az általános szabályok szerint felelősséggel tartozik. Ebben az esetben a bizonyítás a Vendéget terheli.
21.2.2. Nem felel a Szolgáltató a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért.
21.2.3. Szolgáltatót abban az esetben sem terheli kártérítési felelősség, ha a szállodai wellness részlegnek vagy sportlétesítményeinek rendkívüli vagy egészségügyi előírások betartása végett elrendelt karbantartás idejére ezen létesítmények használata korlátozott vagy nem megengedett.
21.2.4. A szálloda wellness és spa részlegének igénybevétele a Vendég saját felelősségére történik, a víz közeli területeken fokozott a csúszásveszély. Az ezekből adódó balesetekért a szálloda felelősséget nem vállal.
21.3. A kártérítés mértéke: Magyarországon: a Szerződés szerinti napi szobaár összegének az ötvenszerese, kivéve, ha a kár ennél kevesebb.
21.4. Egyedi esetekben a helyi törvények az irányadóak.
XXII. Titoktartás
A Szolgáltató kötelezettsége a vendégek privát szférájának tisztelete, adatainak védelme.
A Szolgáltató a munkaszerződés részeként Adatkezelési és Titoktartási Nyilatkozat aláírását követeli meg a munkavállalóktól és minden egyéb munkavégzésre vonatkozó szerződésben előírja a titoktartási és adatkezelési szabályok betartását.
XXIII. Adatkezelés, adatvédelem
A2018. május 25.-én életbe lépettEurópa Parlament és Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR), az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény és módosításai és egyéb releváns rendelkezések új kötelezettségeket írnak elő a Szolgáltató részére mind a vendégek, mint a munkavállalók és szerződött partnerek személyes adatainak kezelésében és szigorú szabályokat ír elő az adatvédelem területén.
A Szolgáltató szerteágazó tevékenysége rendszeres és nagy mennyiségű személyes adatkezelésével jár, ezért adatvédelmi tisztviselőt jelölt meg, amelynek tevékenységét minden eszközzel támogatja. A szolgáltató létrehozta és mindkét honlapján közzétette az Adatkezelési Tájékoztatót, valamint a Belső Adatkezelési Szabályzatát és mind adatkezelési gyakorlatában, mind az érintettek észrevételeinek kezelésében ezek szerint jár el.
XXIV. Biztonsági kamera
A Szolgáltató köteles biztosítani a Vendég biztonságát és jogosult ellenőrizni a szabályok betartását.
Ennek érdekében a Szolgáltató szakemberek bevonásával végzi el a létesítményei és a Vendég biztonságát szolgáló tevékenységét és létrehozta és a recepción a Vendég rendelkezésére bocsájtja a Biztonsági Kamera Tájékoztató és Szabályzat c. dokumentumot.
XXV. Vis major
Olyan ok vagy körülmény esetén (például: háború, tűz, árvíz, időjárás-beli viszontagság, áramhiány, sztrájk bekövetkezése), amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major), bármely fél mentesül a Szerződésből eredő kötelességének teljesítése alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.
XXVI. A teljesítés helye, és a felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság
24.1. A teljesítés helye az a hely, ahol az elszállásoló szálloda található.
24.2. Valamennyi, az elszállásolási szerződésből eredő vitával kapcsolatban, a Szolgáltató vonatkozásában, érdemben és helyileg illetékes bíróság kerül kijelölésre.
24.3. A Szolgáltató és a Vendég közötti jogviszonyra a magyar jogszabályok rendelkezései az irányadóak.
24.4. A Lincsir Kft. által üzemeltetett Nádas Tó Park Hotel***superior számára a legfontosabb, hogy Vendégei mindig elégedettek legyenek a szálloda által nyújtott szolgáltatással. Éppen ezért panaszaikat pártatlanul és teljeskörűen, egyenlő eljárás keretében ki kell vizsgálni, mely vizsgálat fontos információkat hordozhat számukra. A Nádas Tó Park Hotel***superior a panasz kivizsgálást követően kötelezi magát, hogy olyan választ ad, melyben részletesen kitér a panasz teljes körű kivizsgálásának eredményére, a panasz javasolt rendezésére, megoldására vonatkozó intézkedésekre.
24.5. Panasz a Lincsir Kft. szolgáltatásával vagy mulasztásával szemben felmerülő minden olyan kifogás, melynek rendezésére a panaszos egyértelműen és kifejezetten Lincsir Kft. eljárását kéri.
24.6. Vendég a szálloda működésével, a foglalásokkal, szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdéseivel és esetleges panaszaival az alábbi elérhetőségeken keresheti meg a Lincsir Kft.-t: Cím: 2211 Vasad, Monori út 100.
Elektronikus levelezési cím: info@nadastoparkhotel.hu
Telefonszám: +36 21 233 3032
24.7. Az írásbeli panaszokat a Lincsir Kft. a jogszabályban előírt 25 napon belül érdemben megválaszolja. A Nádas Tó Park Hotel***superior szállodában a panaszos számára mind a vásárlók könyvébe, mind más formátumban leadott írásbeli kifogásokat is panaszként kezelünk.
24.8. A szóbeli panaszokat a Lincsir Kft. lehetőség szerint helyben, azonnal megoldja, és amennyiben ez nem lehetséges, akkor a szóbeli panaszról jegyzőkönyvet vesz fel. A jegyzőkönyvet lehetőség szerint a panaszos egyetértése mellett véglegesíti és egy példányát a panaszosnak átadja. Amennyiben ez utóbbi nem lehetséges, akkor a jegyzőkönyvet legkésőbb a szóbeli panaszra adott válasszal egy időben küldi ki – legkésőbb a panasz beérkezésétől számított 25. napon.
24.9. A Lincsir Kft. minden panaszt nyilvántartásba vesz, különös figyelmet fordítva a személyes adatok védelmére. A bekért személyes adatok kizárólag az azonosítás célját szolgálják, ezen kívül nem szolgálhatnak egyéb adatgyűjtési célt.
24.10. A panaszt benyújtó ügyfél adatait az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kell kezelni.
24.11. A Lincsir Kft. a panasz ügyben hozott érdemi döntését pontos, közérthető és egyértelmű indoklással ellátva és azt írásba foglalva továbbítja a panaszos részére. Ha az érdemi döntést közlő irat jogszabályra hivatkozik, a jogszabályhely megjelölése mellett, annak érdemi rendelkezését is ismertetni kell.
24.12. A panasz elutasítása vagy a panasz kivizsgálására előírt 25 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén Vendég az alábbi testületekhez, hatóságokhoz fordulhat:
– A fogyasztónak minősülő Vendég a fogyasztó lakhelye vagy a szolgáltatás kötelezettje tevékenységének helye szerinti Békéltető Testület elérhetőségein kezdeményezheti az eljárást. A megyei szervezet elérhetősége itt található.
– Határon átnyúló jogvita esetén a
www.bekeltet.hu linkre kattintva Vendég panaszát elektronikusan jelentheti be a Budapesti Békéltető Testület számára.
– Ha Vendégnek kérdése van az eljárással kapcsolatban, a Budapesti Békéltető Testülethez fordulhat, mint online vitarendezési kapcsolattartó pont:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.Email cím: bekelteto.testulet@bkik.huFax: +36 1 488 21 86Telefon: +36 1 488 21 31
– Vendég panaszával az ügy jellegétől függően, a Lincsir Kft. tevékenységi helye szerint az alábbi szervekhez fordulhat:
Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 1365 Budapest, Pf.: 270.
Ügyfélszolgálat címe: 1135 Budapest, Lehel utca 43-47.
Telefonszám: 06-1-329-7017, +36-1-236- 3900
E-mail: fogyved.pestmegye@pmkh.hu; fogyved.pestmegye@pmkh.hu
Pest Megyei Békéltető Testület
Székhely:1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.
levelezési cím: Pest Megyei Békéltető Testület, 1364 Budapest, Pf.: 81
tel: +361 269-0703
e-mail cím:
Vasad Jegyzője: dr Csorba Beáta
2211 Vasad, Kossuth Lajos utca 21.
e-mail:
Tel: +3629 694 711
24.13. Amennyiben a Lincsir Kft. a panaszkezelés során megsértette a fogyasztó számára biztosított jogszabályokat (így többek között nem adott időben, vagy érdemben választ az írásban vagy szóban közölt panaszra, megtévesztette a fogyasztót, esetleg más, a fogyasztóvédelemmel összefüggő jogszabálysértést követett el), a fogyasztó a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) területileg illetékes szervéhez fordulhat. Az NFH területi szervei a megyei Kormányhivatalok Fogyasztóvédelmi Felügyelőségei, melyek minden megyeszékhelyen megtalálhatóak: https://fogyasztovedelem.kormany.hu
24.14. A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekre a Ptk., valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet szabályai és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szól 2000. évi CVIII. törvény, valamint az 1997. évi CLV. törvény rendelkezései az irányadóak.
A Szolgáltató és a Szerződő fél közötti jogviszonyra a helyi törvény (magyarországi) rendelkezései az irányadóak. A szolgáltatási szerződésből eredő bármely jogvita lefolytatására a szolgáltatás helye szerint hatáskörrel rendelkező bíróság az illetékes.
XXVII. Fontos fogalmak
Adásvételi szerződés: a Polgári Törvénykönyv szerinti adásvételi szerződés, valamint minden olyan szerződés is, amelynek áruk és szolgáltatások egyaránt tárgyát képezik.
Szolgáltatási szerződés: az adásvételi szerződéstől eltérő bármely olyan szerződés, amelynek értelmében a vállalkozás a fogyasztó részére szolgáltatást nyújt vagy szolgáltatás nyújtását vállalja, a fogyasztó pedig megfizeti vagy vállalja, hogy megfizeti a szolgáltatás díját.
Békéltető testület: tartós alapon létrejött, a fogyasztói jogviták alternatív vitarendezési eljárás keretében történő rendezésével foglalkozó szervezet, amelyet az e törvényben meghatározott szerv (személy) nyilvántartásba vett.
Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződés: olyan adásvételi vagy szolgáltatási szerződés, amelynek értelmében a vállalkozás vagy annak közvetítője egy honlapon vagy egyéb elektronikus eszközön keresztül kínál megvételre valamilyen árut vagy kínál igénybevételre valamilyen szolgáltatást és a fogyasztó az adott honlapon vegy egyéb elektronikus eszközön keresztül rendeli meg az árut vagy szolgáltatást.
Fogyasztói jogvita: a fogyasztó és a vállalkozás közötti adásvételi vagy szolgáltatási szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy, valamint a fogyasztó és a vállalkozás között külön megkötésre kerülő adásvételi vagy szolgáltatási szerződés hiányában a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével összefüggő vitás ügy.
Belföldi fogyasztói jogvita: adásvételi vagy szolgáltatási szerződés kapcsán felmerülő olyan jogvita, amely esetében a fogyasztó a termék vagy a szolgáltatás megrendelésének időpontjában Magyarországon rendelkezik lakóhellyel vagy tartózkodási hellyel, és a vállalkozás rendelkezik Magyarországon székhellyel, telephellyel, fiókteleppel.
Határon átnyúló fogyasztói jogvita: adásvételi vagy szolgáltatási szerződés kapcsán felmerülő olyan jogvita, amely esetében az érintett fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye Magyarországon található, és a vállalkozás székhelye, telephelye, letelepedési helye ettől eltérő európai uniós tagállamban van, vagy az érintett fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye más európai uniós tagállamban található, és a vállalkozás székhelye Magyarországon van.
GDPR: Európa Parlament és Tanács (EU) 2016/679 rendelete
Vasad, 2023. május 16.
Ajándékozzon Nádas élményeket: törődést, kényeztetést, feltöltődést, kikapcsolódást, nyugalmat, csodás környezetet, finom ízeket!